+ -

Pages

Jun 14, 2012

Back 2 blogging..AWW ツ

Selepas  lama aku menghilang..oooo...rasa rindu pulak dekat aku punya blog ni(LOL)..tpi PMR aku dah dekat..so aku kne la study hard sikit(yeke?).

pening kepala aku dibuatnya..bukan pasal study saja kene pikir mende lain pon sama(apa?)..adoyai..#aku pulak jenis yang addicted dgn game..aish x main game sehari mmg x boleh duduk diam la..knpla aku mcm ini..tensionX2 je manjang...

stress aku ni sampai kan aku sendiri dah ada uban...kecik2 dah ade ubann...pikir apetah..sampai disini saja lah post ini,,(dah xde ape nak gitau heh)

Sekian,
Trimas

5 Usinlahh: Back 2 blogging..AWW ツ S elepas  lama aku menghilang..oooo...rasa rindu pulak dekat aku punya blog ni(LOL)..tpi PMR aku dah dekat..so aku kne la study hard sikit(y...

No comments:

Post a Comment

< >