+ -

Pages

Dec 19, 2010

Hot~Katy Lim Li Lian Menghina islam



Salam semua, semalam tengok berita di TV3 tentang seorang wanita yang bernama Katy Lim Li Lian menghina Allah dan jugak Agama Islam. Apa ye sebenarnya masalah diorang nie? kita sendiri tak pernah nak hina agama orang lain. Budak nie memang kurang ajar betul! sakit jiwa tengok apa yang dia tulis di laman sosial facebooknya.Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak pun dah bersuara semalam di Berita, mahu Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) bertindak tegas terhadap mereka yang menyalahgunakan laman jaringan sosial Facebook untuk menghina dan mengutuk agama, kaum dan peribadi seseorang secara keterlaluan.



Laporan polis pun dah dibuat keatas Katy Lim Li Lian, yang mana dia dah delete ataupun tukar profile akaun, takut agaknye..huhu berani buat beranilah tanggung. so harap-harap lepas nie takde lagi yang berani nak suka hati hina-hina Agama Islam ataupun soal sensitiviti kaum lain.

Namewee <--bapak setan...ANTI Namewee!
5 Usinlahh: Hot~Katy Lim Li Lian Menghina islam Salam semua, semalam tengok berita di TV3 tentang seorang wanita yang bernama Katy Lim Li Lian menghina Allah dan jugak Agama Islam. Apa ye ...

1 comment:

< >